Центр слухової реабілітації Auris пропонує систему консультаційних занять по слухоречевого розвитку дітей зі зниженим слухом і проблемами звуковимови, навчання батьків методикам розвитку дітей.
На занятиях применяются эффективные авторские коррекционные методики обучения и развития, используется компьютерный слухоречевой тренажер “Світ звуків” и другие необходимые технические средства.
Розвиток слуху, навчання правильній вимові, формування зв’язного мовлення, раннє навчання читанню будується на основі сучасних підходів до максимального використання мультисенсорних можливостей дитячого сприйняття.
Види програм і занять
Центр слухової реабілітації Auris проводить індивідуальні та групові консультації, заняття для батьків дітей зі зниженим слухом і / або мовними порушеннями в дитячих вікових групах:
до 3 років;
3 – 6 років;
6 – 11 років;
11 – 17 років.
Розвиток слухового сприймання з одночасним формуванням усного мовлення та навичок читання
Загальна слухоречевого розвиток дітей з порушенням слухової функції
Методи корекції звуковимови
Розвиток навичок спілкування
Підготовка до школи дітей зі зниженим слухом
Супровід, допомога нечуючих школярам в навчанні
Програма ранньої реабілітації дітей з порушенням слуху
Сучасні комп’ютерні методи діагностики дозволяють визначити втрату слуху навіть у новонароджених. При виявленні зниження слуху необхідно негайно приступити до реабілітаційних заходів, щоб компенсувати вплив зниження слуху на загальне і мовленнєвий розвиток дитини.
Вік від 6 місяців до півтора років є критичним для “включення” слухового аналізатора в систему спілкування дитини з оточуючим світом. Пізніше цього часу, при великих втратах слуху, процес слухомовної реабілітації істотно ускладнюється, оскільки мозок дитини віддає перевагу іншим органам сприйняття – зору, дотику, як більш ефективним для пізнання і іобщенія з навколишнім світом.
Фахівці-сурдопедагоги центру слухової реабілітації працюють з дітьми індивідуально, кілька разів на тиждень, за участю батьків.
Початок програм ранньої реабілітації у віці до 6 місяців створює сприятливі умови для розвитку слуху і мовлення дитини.
З батьками проводяться тренінги, даються індивідуальні рекомендації, по домашніх занять з дитиною. Організовуються зустрічі з батьками, які мають подібний успішний досвід, показуються приклади занять, пропонуються методичні розробки для самостійної роботи.
Програма враховує, що батьки є головними вихователями та вчителями дітей у віці 0-3 роки. Для дитини в сім’ї має бути створено відповідне звукове і мовне оточення, в якому він міг би максимально розвивати і використовувати свій слух.
Ми навчаємо, як для розвитку навичок спілкування за допомогою мови і слуху використовувати щоденні побутові ситуації – годування, купання, гра, прогулянка, підготовка до сну і т.д ..
Дошкільні програми (3-6 років)
Програми регулярних занять (2-3 рази на тиждень) розробляються, виходячи з індивідуальних потреб глухих і слабочуючих дітей 3-6 років. Забезпечуються новітнім технічним і комп’ютерним обладнанням та програмами. Проводяться індивідуально або в невеликих групах для розширення досвіду спілкування з однолітками.
Шкільні програми
Формування та корекція правильного звуковимови і звуковосприятия, зв’язного мовлення
Навчання усвідомленого читання, аналізу, обговорення і переказу
Розвиток пізнавальних навичок, словесного (логічного) мислення, допомогу в оволодінні програмою з різних предметів.
Слухомовний тренажер “Світ звуків” – використовується для розвитку слухового сприйняття і навичок усного речи